کلیه مطالبات کشاورزان گندم کار توسط بانک سپه تسویه شد

دوشنبه ۵ تیر – ۰۴:۱۲:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب های کشاورزان واریز شده است گفت: کلیه وجوه مربوط به گندم کاران تا به امروز تسویه شده است.
به گزارش آریا، محسن دارایی افزود : در راستای اجرای این طرح تاکنون حدود یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تن گندم از کشاورزان بیست و دو استان کشور خریداری شده است.
سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج افزود: این میزان گندم طی حدود دویست و چهارده هزار محموله در دویست و شصت و پنج مرکز خرید به انجام رسیده و بیشترین مجموع گندم خریداری شده مربوط به استان خوزستان با حدود ششصد و سی و نه هزار تن و کمترین میزان به استان قزوین با صد و هفده تن تعلق دارد.
وی اظهار داشت: در سال جاری نیز همچون سال گذشته تمامی شعب بانک سپه آمادگی خدمات رسانی به کشاورزان را دارا بوده و عملیات اجرایی این طرح با تمامی توان و استفاده از کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی متعهد و مجرب در واحدهای صف وستادی این بانک ادامه دارد.
دارایی افزود: وجوه مربوط به خرید محصول گندم به مجرد تامین منابع لازم در کمتر از یک ساعت به حساب کشاورزان به صورت آنلاین واریز خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۵۱۶۱۲۰۹۹۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.