کلی گویی‌ها دردی از کشاورزان دوا نمی‌کند

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۳:۴۸:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بزرگواری :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس نهم با بیان اینکه کلی گویی ها دردی از کشاورزان دوا نمی کند، خواستار خرید تضمینی گندم کشاورزان براساس تورم ۳۵ درصدی از سوی وزارت جهاد کشاورزی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت،  سید علی محمد بزرگواری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۴۵ آیین نامه داخلی مجلس و در رابطه با تشریح مشکلات حوزه کشاورزی اظهار کرد: تعدادی از همکاران کلی گویی کردند و وزیر نیز مقابله به مثل کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس نهم با بیان اینکه این مباحث دردی از کشاورزان و دامداران دوا نمی کند، افزود: نمایندگان کشاورزان و دامداران نمی توانند وارد صحن علنی مجلس شوند، بنابراین آقای خلیلیان باید با حضور در کمیسیون کشاورزی در نشستی که نمایندگان کشاورزان نیز حضور دارند، به سوالات مربوطه پاسخ دهد.
وی ادامه داد: همچنین باید مشخص شود که عوامل پشت پرده که اجازه نمی دهند که ۱۱ ماه از زمانی که قرار بوده نرخ خرید تضمینی گندم اعلام شود، ولی هنوز اعلام نشده، چه کسانی هستند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس هشتم با بیان اینکه نرخ خرید تضمینی گندم باید براساس تورم ۳۵ درصدی باشد، گفت: چرا دردی از کشاورزان دوا نمی شود؟
محمدحسن ابوترابی فرد که ریاست بخشی از نشست علنی امروز را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر بزرگواری تاکید کرد: کمیسیون تخصصی کشاورزی به زودی شکل می گیرد و همکاران نیز به طور قطع این مباحث را پیگیری می کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۵۴۸۰۰۶۶۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.