کمبودامدادگرمعضل امدادرسانی

۵۵۵۳۶ تاریخ ارسال : ۱۱شهریور – ۱۳:۱۱ نسخه قابل چاپ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وابستگی اورژانس کشور به نیروهای انسانی گفت: کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور باید هر چه سریع‌تر برطرف شود تا امداد‌رسانی به بیماران…

۵۵۵۳۶ تاریخ ارسال : ۱۱شهریور – ۱۳:۱۱ نسخه قابل چاپ
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وابستگی اورژانس کشور به نیروهای انسانی گفت: کمبود نیروی انسانی در اورژانس کشور باید هر چه سریع‌تر برطرف شود تا امداد‌رسانی به بیماران و مصدومان شکل بهتر و مطلوب‌تری به خود بگیرد.

خانه ملت: اگر اورژانس کشور با کمبود نیروی انسانی مواجه باشد، قطعا در فعالیت‌های آن و امدادرسانی به مصدومان و بیماران اختلال به وجود می‌آید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با مد نظر قرار دادن نیروی انسانی تصریح کرد: نحوه فعالیت اورژانس کشور به گونه‌ای است که امکان جایگزینی دستگاه یا تکنولوژی به جای نیروی انسانی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: اگر دولت به دنبال توسعه اورژانس کشور است، باید منابع مالی آن را تامین کرده و کاستی‌های آن از جمله کمبود نیروی انسانی را برطرف کند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه فعالیت و کار اورژانس بستگی شدیدی به جان انسان‌ها دارد، عنوان کرد: برای اینکه اورژانس وظایف خود را به درستی انجام دهد باید امکانات لازم برای آن فراهم شود.

این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه اورژانس ایران باید به استانداردهای جهانی نزدیک شود، افزود: اگر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در اختیار اورژانس به مقداری کافی باشد، می‌تواند هر چه بیشتر به بهبود امداد رسانی آن کمک کرده و اورژانس را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت به روز شدن نیروها و تجهیزات اورژانس کشور گفت: از آنجا که اورژانس کشور یک فعالیتی حیاتی دارد و در ارتباط با جان مردم است؛ به روز شدن آن یک نیاز ضروری است که باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

پزشکی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.