کمبود فضای آموزشی در مدرسه سفیران هدایت قزوین

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۵:۲۸:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین خواستار حل مشکل کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی در این مدرسه شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، اظهار داشت: این مدرسه علمیه با کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی روبروست که همین مساله موجب بروز مشکلاتی در دایر کردن کلاس های درسی و نیز اسکان طلاب در حجرات شده است.
وی با اشاره به کمبود امکانات رفاهی برای طلاب این مدرسه گفت: از دیگر مشکلات می توان به کمبود فضا و امکانات برای تحقیق و پژوهش و نیز عدم تجهیز مناسب کتابخانه مدرسه به کتب مورد نیاز طلاب اشاره کرد.
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین همچنین با اشاره به این که در حال حاضر ۱۲۲ طلبه در پایه های اول تا پنجم در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند، ابراز داشت: ۲۵ استاد امر تدریس در این مدرسه را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: سابقه ایجاد مدرسه علمیه سفیران هدایت در شهر قزوین ، به یازده سال پیش بازمی گردد اما این مدرسه ( مولاوردی خان) ۴ سال است که با عنوان سفیران هدایت ، مشغول به فعالیت است.
این استاد حوزه در ادامه با اشاره به کاربردی بودن مدارس علمیه سفیران هدایت ، بیان داشت: استقبال جوانان برای تحصیل در این دسته از مدارس، بسیار زیاد است چه آن که نتایج کاربردی مورد نظر در این مدارس در زمانی نسبتا کوتاه در قیاس با مدارس بلند مدت حاصل می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۷۲۸۳۰۱۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.