کمیته ضد دوپینگ ازابتدای فصل وارد عمل شد

  مسئولان کمیته ضد دوپینگ، پیش از آغاز بازی های لیگ با حضور در تمرینات تیم های بزرگ اقداماتی رادر خصوص تست از بازیکنان انجام می دهند و در این خصوص باشگاه استقلال در اولویت نمایندگان این کمیته قرار گرفت.

به همین دلیل چند عضو کمیته با حضور در تمرین این تیم از ۴ بازیکن آبی ها تست گرفتند تا مشخص شود پیش از آغاز لیگ اقدام غیر اصولی از سوی بازیکنان این تیم در مورد مصرف مواد نیروزا و مکمل های غیر قانونی انجام نگرفته است.

مسئولان پس از انتخاب ۴ بازیکن استقلال و تست از آرش برهانی ، حنیف عمران زاده ، سیاوش اکبر پور و جی لوید ساموئل اعلام کردند در این خصوص شرایط را متفاوت پیش می برند و سخت گیری های لازم انجام می شود.

شایان ذکر است، از سوی کمیته ضد دوپینگ برنامه جدیدی ارائه شده است که قرار شده به تمام بازیکنان و باشگاه ها ابلاغ شود در این خصوص نماینده کمیته توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد تا اعضای تیم پیش از آغاز فصل براساس دانسته ها در خصوص نوع تمرینات و مواد مصرف اقداماتی را انجام دهند که به ضد خواسته های مسئولان نباشد.

شایان ذکر است ، قرارشده هر روز چند بازیکنی یک باشگاه مورد آزمایشی قرار بگیرند تا نمونه ها پیش از اغاز لیگ مورد بررسی قرار بگیرد و در این خصوص اولتیماتوم های لازم ارائه شده است .


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.