کمیسیون عمران، آینده پروژه مسکن مهر را با حضور وزرای راه و اقتصاد بررسی می‌کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی وضعیت مسکن مهر و آینده این پروژه در جلسه سه‌شنبه جاری این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون عمران با حضور وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، وضعیت پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم را بررسی خواهند کرد.

“محمد فیروزی” نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت مسکن مهر در دولت یازدهم گفت: با توجه به اینکه بخشی از پروژه مسکن مهر در حال اجراست، طبیعتاً دولت جدید نمی‌تواند پروژه مسکن مهر را به طور کامل متوقف کند.
 
وی در ادامه افزود: با توجه به ابهاماتی که با تغییر دولت در اجرای پروژه مسکن مهر ایجاد شد، کمیسیون عمران با دعوت از آقایان “آخوندی” (وزیر راه و شهرسازی)، “طیب‌نیا” (وزیر اقتصاد) و “نوبخت” معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جلسه سه‌شنبه هفته جاری این کمیسیون به بررسی وضعیت مسکن مهر و آینده این پروژه خواهد پرداخت.

عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار داشت: بناست در این جلسه از وزرای اقتصادی دولت این سؤالات که “برنامه مشخص دولت برای مسکن مهر چیست؟”، “آیا دولت این طرح را ادامه می‌دهد؟”، “آیا طرح جایگزینی برای مسکن مهر دارند و منابع طرح جایگزین را از کدام محل تأمین خواهند کرد” و همچنین نقش مسکن مهر در افزایش نقدینگی و تورم  را جویا خواهیم شد.

فیروزی در ادامه با اشاره به مصاحبه اخیر وزیر اقتصاد مبنی بر نقش مسکن مهر در افزایش نقدینگی و تورم نیز تصریح کرد: سهم مسکن مهر  تا حدی در تورم و افزایش نقدینگی تاثیرگذار بوده اما این سهم در نقدینگی‌های موجود اندک است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.