کمپانی سامسونگ انجام تقلب برروی تست های بنچمارک را رد کرد

ممتازنیوز:

samsung-galaxy-note-3-stylus

رد دلائل و شواهد موجود بسیار سخت به نظر می رسد، اما سامسونگ می خواهد تلاش خود را بکند. منابع متعدد نشان می دهند که سامسونگ (و سایر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی) با تشخیص سیستم های بنچمارک، نسبت به افزایش مصنوعی فرکانس CPU اقدام کرده اند. سامسونگ با رد این موضوع و انجام تقلب برروی دستگاههای خود، تقصیر را به گردن خود تست ها انداخت. این استدلال به نوعی عجیب و غریب به نظر می رسد. سامسونگ در این زمینه می گوید:

هنگامی که چیزی در حال اجرا باشد که خواهان به حداکثر رسیدن بازدهی است، Galaxy Note 3 خود فرکانس های CPU/GPU را افزایش داده و به حداکثر می رساند. این کار تلاش برای زیاد کردن نتایج یک بنچمارک خاص نیست. ما همچنان متعهد به ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به مشتریان خود هستیم.

سایت های مختلف با پیدا کردن اختلاف و تناقض بین نتایج کسب شده توسط نسخه رسمی یک بنچمارک و نسخه تغییر نام یافته آن، این کار را تقلب حساب می کنند. آنها اعتقاد دارند که درون دستگاه یک لیست از برنامه های مختلف بنچمارک وجود دارد که اینگونه برنامه ها را هدف قرار داده و آنها را شناسایی می کند، به همین دلیل است که تغییر نام برنامه بنچمارک باعث تفاوت در نتیجه کسب شده توسط دستگاه می شود.

در واقع موضوع این نیست که چرا دستگاه در هنگام اجرای برنامه بنچمارک با حداکثر توان خود کار می کند، بلکه موضوع مهم این است که سامسونگ و بعضی از تولیدکنندگان دیگر بطور جدی با هدف قرار دادن برنامه های خاص بنچمارک و تغییر رفتار پردازنده در هنگام اجرای این اپلیکشن ها، به اهداف خود دست پیدا کرده اند. بطور مثال اگر شما نام Geekbench را به ۶eekbench تغییر دهید، سیستم این بسته را شناسایی نکرده و رفتار پردازنده را تغییر نمی دهد. این کار دقیقا به معنی “تقلب” است.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.