کمپانی لنوو بدنبال خرید HTC، مذاکرات از ماه آگوست در جریان است

ممتازنیوز:

1

کمپانی چینی لنوو بدنبال یک خرید بسیار بزرگ است. این شرکت قصد دارد کمپانی HTC را بدست آورد، آنهم بعد از اینکه این شرکت تایوانی در دوره سه ماهه قبلی وضعیت بسیار نگران کننده ای داشت. توجه داشته باشید که این خبر در حال حاضر در حد شایعه است می بایست منتظر خبرهای تکمیلی بود. ظاهرا جلسات مهمی بین مدیران رده بالای این دو کمپانی از ماه آگوست در تایوان در جریان بوده ولی هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است. با توجه به اهمیت این موضوع (و شاید معامله) احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۴ شاهد نهایی شدن قرار داد بین دو شرکت خواهیم بود.

این سیاست لنوو در کسب برند HTC، بسیار شبیه به کاری است که این کمپانی در مورد لپ تاپ های ThinkPad شرکت IBM انجام داد. این بدان معناست که ما همچنان شاهد اسمارت فون های اچ تی سی در بازار خواهیم بود، البته زیر نظر و حمایت کمپانی لنوو. در حال حاضر جزییات بیشتری از این معامله در دست نیست.

به نظر می رسد که این معامله کار درستی باشد چرا که لنوو یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسمارت فون در چین است، البته مانند اچ تی سی در بازار اسمارت فون غرب جای آنچنانی ندارد. همچنین لنوو با گذشتن از HP  تبدیل به بزرگترین فروشنده پی سی و نوت بوک در دنیا شد، پس همکاری HTC با این شرکت می تواند به رشد بیشتر آنها کمک نماید.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.