کمک ولوو به جیلی برای ورود به بازار آمریکا

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

به گزارش بلومبرگ، رئیس Geely هولدینگز در ۲۳ ماه اوت در هنگ کنگ به خبرنگاران گفته است که برای آغاز صادرات خودرو به ایالات متحده از شرکت سوئدی ولوو کمک خواهد گرفت تا بتواند در بازار های تازه نیز موفقیت کسب کند.

Geely Automobile Holdings CEO Gui Shengyue

Geely Automobile Holdings CEO Gui Shengyue

Gui Sheng Yue مدیر جیلی همچنین اظهار کرده که : «همکاری ما با شرکت ولوو سبب می‌شود که تصویر نام تجاری ما در ذهن مصرف کنندگان عوض شود و به عنوان یک شرکت بین المللی به فعالیت خود ادامه دهیم؛ و همین طور تحول ما در بازار های اروپا و امریکا سبب می‌شود بانکداری ما نیز به طور مشترک توسعه یابد. ».

Geely Emgrand EC7

Geely Emgrand EC7

هم اکنون ولوو و جیلی به طور جداگانه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند تا با این همکاری نام تجاری ولوو در بین مردم کم ارزش نشود. همچنین جیلی قصد دارد تا با این حرکت جایگاه بزرگ‌ترین صادر کنندهٔ خودرو چین را به خود اختصاص دهد این در حالی است که در سال قبل این شرکت تنها ۱۰۰,۸۰۰ خودرو صادر کرده است و همین طور قصد دارد این رقم را به ۱۸۰,۰۰۰ خودرو برساند تا رقیبی برای شرکت چری شود که سالانه ۱۸۴,۸۰۰ خودرو صادر می‌کند. خودروسازان چینی برای تولید ۴۰ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۴ آماده می شوند که ۲۷ میلیون دستگاه از آن در بازار این کشور و مابقی همانند طوفانی سهمگین به بازارهای جهانی وارد خواهند شد.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.