کمیسیون آموزش طرحی برای لغو یا تاخیر در برگزاری کنکور سراسری ندارد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد که این کمیسیون هیچ طرحی برای لغو یا تعویق کنکور سراسری ندارد و تصمیم گیری در این باره را منوط به نظر ستاد ملی کرونا کرده است.

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار اخباری درباره تدوین طرحی در کمیسیون آموزش برای لغو یا تعویق کنکور سراسری گفت: هنوز در کمیسیون آموزش طرحی برای لغو یا تعویق کنکور سراسری ارائه نشده است. جلسات مجلس این هفته برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه تشکیل نمی شود. لذا هنوز طرح و تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: البته وزیر علوم بر برگزاری کنکور سراسری اصرار دارد، ولی در نهایت نظر ستاد کرونا ملاک خواهد بود. وقتی وضعیت قرمز می شود ستاد کرونا است که تصمیم گیری می کند همانطور که قبلا هم با تصمیماتش دانشگاه ها، حوزه ها مساجد و حتی مجلس را تعطیل کرد.

این عضو کمیسیون با تاکید بر اینکه نظر کمیسیون آموزش درباره برگزاری کنکور سراسری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است، گفت: در کمیسیون هیچ بحثی درباره تعویق و یا لغو کنکور صورت نگرفته است. البته معتقدیم در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری کنکور وجود دارد و در غیر اینصورت بدون رعایت پروتکل ها با برگزاری آزمون شیوع کرونا افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.