کناره گیری قطعی حسین هدایتی از فوتبال

۲۷م آذر ،

رضا آیت الله زاده ضمن اعلام کناره گیری حسین هدایتی از فوتبال گفت: شورای تأمین وزارت ورزش و جوانان درود به ما اعلام کردند که ورزشگاه درود لرستان آماده برگزاری بازی حذفی با استقلال است.

رضا آیت الله زاده مدیرعامل تیم فوتبال گهر درود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس ما هم با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برای انجام بازی حذفی با استقلال در ورزشگاه درود لرستان اعلام آمادگی کردیم.

آیت الله زاده دربارهٔ اعتراض استقلال به انجام بازی در ورزشگاه درود لرستان گفت: انتخاب ورزشگاه در اختیار تیم استقلال نیست که آنها بخواهند اعتراض کنند.

سازمان لیگ متولی برگزاری بازی های حذفی است و آنها تشخیص می دهند که بازی در چه ورزشگاهی انجام شود.

وی اظهار داشت: حسین هدایتی از سرمایه گذاری در فوتبال سرخورده شده است و مصرانه می خواهد که از فوتبال کنار رود به طور حتم تیم ما بدون حضور هدایتی دچار مشکل می گردد

مدیر عامل تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: هدایتی باید انصرافش از مالکیت باشگاه گهر درود را به نمایندگان قوه قضائیه اعلام کند من هم در حال رایزنی با مجموعه ایثارگران لرستان هستم تا رضایت آنها را برای هدایت مالی باشگاه گهر درود جلب کنم.

وی تصریح کرد: مسئله کناره کشیدن هدایتی از مالکیت باشگاه گهر با بازی مقابل استقلال همزمان شود و براین اساس شرایط تیم ها برای حضوری مقتدرانه در جام حذفی سخت تر می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.