کنسرت لطفی وهمنوازان شیدا در مازندران

موسیقی > کنسرت – ارکستر
محمدرضا لطفی،آهنگساز و نوازنده نامدار تار و سه‌تار و ردیف‌دان از فردا (۲۵ شهریور) تور ۱۲ روزه خود در شهرهای مازندران را با همنوازان شیدا آغاز خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدرضا لطفی که در ابتدای آمدنش به ایران در سال ۸۵ یکی از برنامه‌های اصلی‌اش را برگزاری کنسرت‌ها در شهرستان‌ها عنوان کرده بود بعد از ۵ سال موفق شد تور منسجمی را برای برگزاری کنسرت در یکی از استان‌های کشور تدارک ببیند.

پیش از این لطفی در برخی از شهرها همانند شیراز کنسرتی را برگزار کرده بود اما اینکه یک تور منسجم و ۱۲ اجرای پیاپی را در فاصله‌ای ۱۲ روزه در چند شهر یک استان به صحنه ببرد نخستین بار است که رخ می‌دهد.

تنها شهری که لطفی و گروه همنوازان شیدا در آن اجرای موسیقی ندارند، شهر بابل است که با وجود تلاش برگزارکنندگان این کنسرت، موفق به اخذ مجوز برای اجرا در این شهر نشدند.

لطفی به همراه گروه موسیقی همنوازان شیدا به خوانندگی علیرضا فریدون‌پور ۲۵ الی ۲۷ شهریور در شهر ساری به صحنه می‌رود. این آهنگساز و نوازنده تار همچنین ۲۹ الی ۳۱ شهریور در شهرستان آمل، ۱ الی ۳ مهر در شهرستان قائم‌شهر و ۵ الی ۷ مهر در بابلسر کنسرت خواهد داد. تمام این کنسرت‌ها با همکاری موسسه‌های خصوصی بومی استان مازندران سازماندهی شده‌اند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.