کنسرت مانی جعفرزاده برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت مانی جعفرزاده به همراه دو راوی اواسط دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

مانی جعفرزاده، آهنگساز در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت ۱۳ و ۱۴ دی ماه سال جاری در تالار رودکی برگزار می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: قرار است در این کنسرت به همراه چهار نوازنده و دو راوی به اجرای برنامه بپردازیم، همچنین در این اجرا قصه و موسیقی از ساخته‌های خودم است.

جعفرزاده تاکید کرد: در این کنسرت قصه زنی روایت می‌شود که مقابل آینه نشسته است و زندگی خودش را روایت می‌کند و از تنهایی‌های خود می‌گوید.

مانی جعفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت علی جعفری پویان (ویولن)، سهراب برهمندی (ویولا)، گلنار شعاری (کلارینت)، آتنا اشتیاقی (ویولن سل) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند و من هم به عنوان آهنگساز با این گروه همکاری می‌کنم.

این آهنگساز افزود: همچنین برای راویان با دو بازیگر مطرح سینما صحبت کردیم که تا هفته آینده خبر قطعی آن انعکاس می‌یابد.

جعفرزاده در ادامه گفت: همچنین در حال ساخت موسیقی فیلم “قاب خاطره” به کارگردانی حجت ذی‌جودی و تهیه‌کنندگی داوود بی‌دل هستم که به زودی خبرها دقیق آن اعکاس می یابد.

گفتنی است، مانی جعفرزاده، آهنگساز و موزیسین اول تیرماه سال ۱۳۵۷ به دنیا آمد.

او آهنگسازی و تئوری موسیقی را در دانشگاه مالاگا (در سال ۲۰۰۳ از اسپانیا) فرا گرفت و و همچنین دارای رساله در فلسفه هنر و زیبایی‌شناسی با موضوع حاشیه‌ای بر فرهنگ شنیداری معاصر ایران معرفی جریان‌های اصلی موسیقی ایران از مشروطه تا انقلاب اسلامی و مقایسه تطبیقی آن‌ها است.

تدریس در کنسرواتوار تهران ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ و حضور پیوسته در دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده هنر و معماری و به عنوان استاد راهنما و داور پایان‌نامه در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس جزو فعالیت‌های دیگر او است.

جعفرزاده همچنین بنیانگذار و عضو گروه فلسفه “روز چهارم” است که با هدف ارتقاء دانش زیباشناسی و پژوهش در حیطه فلسفه و تاریخ هنر شکل گرفته و جلسات آن به شکل مستمر با حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک و دانش جویان موسیقی برگزار می‌شود. در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ مرور بر آثار موسیقایی (غیر سینمایی) مانی جعفرزاده در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.