کنسرت گروه آوازی ˝سونات˝ در جشنواره ۲۹

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه‌های موسیقی آواز جمعی در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر/۱

گروه آوازی ˝سونات˝ در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز، گروه آوازی “سونات” به رهبری محسن بافنده از ساری در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد.

این کنسرت که در بخش آواز جمعی برگزار می‌شود شامل دو بخش است و قطعات متفاوت و تازهی نسبت به دوره قبل توسط اعضای گروه اجرا خواهد شد که این قطعات، آثار کمتر شنیده شده آهنگسازان معاصر دوران رمانتیک را شامل می‌شود.

گفتنی است، گروه آوازی “سونات” از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در موسیقی ارکسترال (آواز جمعی) بوده است. محسن بافنده متولد ۱۳۶۴ دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی است. در حال حاضر رهبری گروه ارکستر کر “سونات” را بر عهده دارد.

گروه سونات از سال ۸۸ در شهرستان قائم شهر آغاز به کار کرده و از بهار ۸۹ با واحد موسیقی حوزه هنری استان مازندران آشنا شد و توانست با این مرکز همکاری مشترک داشته باشد. این گروه تاکنون چندین اجرا به صورت استانی و کشوری داشته و در استان مازندران، اولین گروهی است که در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فجر اسفند ۸۹، به بخش مسابقه راه پیدا کرد.

از جمله اجراهای گروه “سونات” که اخیراً اجرا شد، اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تئاتر تیرنگ زمستان ۸۹، جشنواره بین‌المللی فجر زمستان ۸۹، همایش ملی دماوند تابستان ۹۰ که در شهرستان آمل برگزار شد. همچنین محسن بافنده زیر نظر اساتیدی چون سیاوش صاحب نسب، شریف لطفی، محسن الهامیان، امیر حسین اسلامی و… آموزش دیده است.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.