کودکان آمریکایی در معرض بیش فعالی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : تحقیقات تازه نشان داد که کودکان آمریکایی در معرض بیشتر بیماری بیش فعالی می باشند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ مقامات اعلام کردند که از هر ۹ کودک آمریکایی یک کودک در سنین ۴ تا۱۷ ساله به اختلال بیش فعالی در ۲۰۱۱ تشخیص داده شده‌اند و ۶ درصد آنها دارو مصرف می‌کنند.

دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها دریافتند که ۲ میلیون کودک آمریکایی به بیماری اختلال بیش فعالی تشخیص داده شده‌اند و ۱ میلیون دیگر کودکان آمریکایی به مدت یک دوره هشت ساله (۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲) دارو مصرف می‌کردند.

این تحقیقات همچنین نشان داد که نیمی از کودکان مبتلا به بیماری اختلال بیش فعالی در سن ۶ سالگی تشخیص داده شدند،‌ اما کودکان با بیماری اختلال بیش فعالی شدید در سن ۴ سالگی تشخیص داده شدند.

بیش فعالی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن در دوران کودکی است، اما اغلب در بزرگسالی همچنان ادامه دارد.

به گفته محققان درمان‌های موثر برای بیماری اختلال بیش فعالی شامل دارو،‌ درمان بیماری روانی و یا ترکیبی از هر دو مورد می‌باشد.

این تحقیقات همچنین نشان داد که کودکان با سابقه تشخیص بیش‌فعالی در حدود ۱۵درصد در «آرکانزاس» و «کنتاکی» و ۴ درصد در «نوادا» اعلام شده است.

تقریبا یک نفر از هر ۵ پسر دبیرستانی آمریکایی و یک نفر از از هر۱۱ دختر دبیرستانی توسط پدر و مادرشان گزارش داده شده‌اند که به بیماری بیش‌فعالی تشخیص داده شده‌اند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.