کودکان خوزستان در جشنواره هنرهای زیبای «چک» درخشیدند

چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک یک نشان افتخار و سه دیپلم افتخار خود را در بخش نقاشی به کودکان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا کرد.

از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، عضو کودک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نشان افتخار چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک را از آن خود کرد.

«غزل جلویانی» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره دو شهرستان بهبهان موفق شد نشان افتخار چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در کشور چک را برای ایران اسلامی کسب کند.

همچنین در این مسابقه، آنیتا سروری چهار ساله از کانون شماره دو بهبهان، مهسا محمد حسینی شش ساله از مرکز شماره سه بهبهان و فردین رشیدی ۹ ساله از کانون مسجد سلیمان دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، توانستند دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کنند.

کودکان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانستند پس از رقابت با ۲۶ هزار و ۶۴ اثر نقاشی از ۶۷ کشور جهان در این مسابقه به این مهم دست یابند.

چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه امسال با موضوع‌های تئاتر، نمایش عروسکی و داستان جن و پری در کشور چک برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ۵۰۷ اثر نقاشی کودکان و نوجوانان سراسر کشور در این مسابقه حضور داشت.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سولماز:

    سلام، خدارو شکر که ایران برنده این مسابقه شد اما لطفا خبرگذاری رو درست انجام بدین! نقاشیهایی از بچه ها رو به نمایش بگذارید، عکس برنده ها را بگذارید. نمونه هایی از کارهای دیگران را به نمایش بگذارید و ….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.