کودکان ۳ ساله مظنون به قتل

به گزارش ممتازنیوز، در پی کشف پیکر بی جان نوزاد یک ماهه در یک شیرخوارگاه دولتی شهر پاریس پلیس تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرده است. مظنونان اصلی دو کودک سه ساله هستند.
به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از رویترز، این نوزاد دختر از هنگام تولد در این شیرخوارگاه در منطقه ۱۳ پاریس نگهداری می شد. پیکر دانا نوزاد یک ماهه روز یکشنبه در حالی که آثار گاز گرفتن روی چهره اش دیده می شد و دچار خونریزی مغزی شده بود توسط پرستار اتاقش پیدا شد.
هنگام ورود پرستار نوزاد روی زمین افتاده بود و دو کودک سه ساله که در آن اتاق با او می خوابیدند در کنار جسدش ایستاده بودند.
در این شیرخوارگاه دولتی کودکان تا سه سال  به درخواست خانواده هایشان یا به حکم قضایی نگهداری می شوند. برنار دولانوی شهردار پاریس که این شیرخوارگاه مانند سایر این گونه مرکز تحت مدیریت شهرداری است دستور اکید برای مشخص شدن دلایل مرگ نوزاد داده است.
کارشناسان پلیس معتقدند نوزاد به زمین انداخته شده و آثار گاز گرفتن روی چهره اش به احتمال زیاد توسط دو کودک سه ساله ایجاد شده است. قرار است امروز پیکر نوزاد کالبد شکافی شده تا علاوه بر دلیل مرگ اندازه گازگرفتگی ها  مشخص شود.
دانا به حکم قضایی به شیرخوارگاه میشله سپرده شده بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.