کوروش باقری:زنگ زدم به سلیمی تا از او تشکر کنم،جوابم را نداد /امید بسیاری به گرفتن مدال طلا داریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – کوروش باقری پس از دو هفته در تمرینات تیم ملی وزنه برداری شرکت کرد.

به گزارش ممتاز؛از مطرح شدن بعضی از سؤالات که خودش می‌گوید حاشیه‌ای است ناراحت می‌شود! با این حال سعی می‌کند جواب سؤالات را کامل بدهد، حتی اگر این سؤالات حاشیه‌ای باشد. کوروش باقری که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است در تمرینات تیم ‌ملی وزنه‌‌برداری حاضر شد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت؛ شاگردانی که با دیدن سرمربی انگیزه‌ای مضاعف گرفته بودند و با قدرت هر چه تمام‌تر وزنه می‌زدند. البته باقری در این مورد می‌گوید: «بچه‌های من همیشه همین‌ طور تمرین می‌کنند و همیشه انرژی دارند. برنامه‌های ما هم این طور نیست که روزانه باشد. ما از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و در زمانی که من روی تخت بیمارستان بودم بچه‌ها مطابق همین برنامه‌ها تمرین می‌کردند.»

باقری که دو هفته از تمرینات دور بوده است دربارهٔ مسابقات پیش‌روی تیم‌ ملی حرف می‌زند و می‌گوید: «مسئولیتم بیشتر شده است و با توکل به خدا و حمایت فدراسیون و دعای مردم نتایج خوبی خواهیم گرفت. موفقیت‌های وزنه‌‌برداری می‌تواند ادامه داشته باشد چون بچه‌های ما لیاقتش را دارند.»

از او دربارهٔ این پرسیدیم که شانس کدام یک از وزنه‌برداران برای رفتن روی سکوی قهرمانی بیشتر است که باقری این واکنش را نشان داد: «بچه‌هایی که به تیم ‌ملی دعوت شده‌اند همه از بهترین‌ها می باشند. من به همه آنها امیدوارم اما رسول تقیان و بهادر مولایی از وزنه‌‌برداری می باشند که می‌توانند طلایی شوند. تقیان در اردوی تیم‌ ملی عملکرد خوبی داشته است. بهادر هم که در حرکات یک‌ ضرب عالی عمل کرده است. به‌ هر‌ حال امیدوارم که بهترین نتیجه را در مسابقات بگیریم. من و بچه‌ها زحمات بسیاری کشیده‌ایم. شرایط اردوها سخت بوده و بالاخره این سختی کشیدن‌ها باید یک جا جواب بدهد. ما خودمان پیش‌بینی کرده‌ایم که می‌توانیم دو یا سه مدال در این رقابت‌ها بگیریم که حتماً رنگ آنها طلایی هم خواهد بود.»

فرهاد رامهرمزی (دستیار باقری در تیم‌ ملی) نمی‌تواند در سفر به لهستان تیم ‌ملی را همراهی کند. باقری در این مورد می‌گوید: «به‌ هر‌ حال این اتفاق ارتباطی به من ندارد و فدراسیون باید در این مورد توضیح بدهد اما رامهرمزی از لحاظ فنی بهترین است و من از او و عملکردش راضی بودم.»

پرسیدن این سؤال بسیار به مزاج باقری خوش نیامد. او با بیان اینکه این حرف‌ها را قبلاً زده است و نباید تیم ‌ملی را به حاشیه برد، گفت: «مطرح کردن این سؤال‌ها فقط تیم‌ ملی را به حاشیه می‌برد. در هر صورت من پاسخ این سؤال‌ها را داده‌ام.»

او در پایان و در واکنش به عیادت ۵ وزنه‌بردار المپیکی به فارس گفت: «انتظارش را نداشتم اما واقعاً خوشحالم کردند. من به خاطر اتفاقی هم که برای سلیمی افتاد، متأسف شدم. البه فردای آن روز با بهداد تماس گرفتم تا به خاطر عیادتش تشکر کنم که او جواب من را نداد.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.