کوروش باقری: بازگشتم به زندگی لطف خدا و دعای مردم بود/بچه ها با موفقیت شان در مجارستان خوشحالم کنند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون وزنه برداری نوشت:

سرمربی تیم ملی وزنه برداری که با وجود سکته و ۴۸ دقیقه ایست قلبی، با لطف خداوند و تلاش پزشکان دوباره به زندگی برگشت ، این مساله را معجزه الهی دانست و گفت : از خداوند سبحان از این بابت شاکرم و وظیفه خود می دانم از تلاش پزشکان و دعای مردم در این رابطه تشکر و قدردانی کنم.

کوروش باقری سرمربی موفق تیم ملی وزنه برداری که صبح دیروز با معجزه ای الهی و در سایه تلاش پزشکان قلب بیمارستان پیامبران تهران، از سکته و ایست قلبی به مدت ۴۸ دقیقه ، دوباره به زندگی برگشت، خدای بزرگ را از این بابت شکر گفت و افزود: خدای بزرگ و مهربان را از بابت بازگشت دوباره به زندگی شاکرم و وظیفه خویش می دانم از تلاش پزشکان بیمارستان پیامبران، دکتر پناهی، دکتر مافی و دکتر برزی و همینطور پرسنل اورژانس این بیمارستان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. همینطور وظیفه خود می دانم از دعای خیر مردم در حق فرزند کوچک شان تشکر و سپاس بگویم . از دیروز که این عارضه برایم ایجاد شد بسیاری از دوستان و منجمله حسین رضا زاده رییس فدراسیون در بیمارستان بالای سرم حاضر بوده اند که از آنان نیز کمال تشکر را دارم .

وی که صبح امروز و با مساعد شدن حالش چند قدمی راه رفت تا پزشکان از وضعیت او ابراز رضایت کنند؛ در عین حال راجع به وضعیت خویش در آینده گفت: پزشکان به شدت تاکید دارند که استرس و فشار کاری ، برایم خوب نیست و برای همین نیز تصریح دارند که دیگر به صورت قبل نمی توانم در خدمت تیم ملی وزنه برداری باشم . با این حال من از تیم ملی جدا نخواهم شد و گرچه نتوانم مثل قبل در خدمت این تیم باشم ؛ اما به هر حال از هیچ کمکی در راه سربلندی وزنه برداری کشورم دریغ نخواهم کرد .
باقری با اشاره به اینکه اعضای تیم ملی وزنه برداری طی دو ماه قبل فشار بسیاری را در تمرینات متحمل شده اند ، افزود : از ملی پوشان انتظار دارم با قدرت و شدت قبل تمریناتشان را تا زمان مسابقه های جهانی ادامه دهند و مطمئن باشند که هیچ چیز مثل موفقیت و مدال آوری آنان در رقابت های جهانی لهستان مرا خوشحال نخواهد کرد .
وی در عین حال تصریح کرد : برنامه تمرینی ملی پوشان وزن برداری تا زمان اعزام به رقابت های جهانی لهستان دقیقا مشخص و برنامه ریزی شده است و من به شخصه امید بسیاری دارند که آنان در این رقابت ها با دست پر از عرصه کارزار جهانی خارج شوند .
به گفته پزشکان معالج کوروش باقری ، وی باید تا ۲۴ ساعت آینده نیز در بخش ICU تحت کنترل باشد . بعد از این زمان او به بخش منتقل خواهد شد و بعد از ۴ ، ۵ روز بستری بودن در بخش ، از بیمارستان مرخص خواهد شد . آنان همچنین تاکید دارند که کوروش باقری بعد از مرخصی از بیمارستان نیز باید در منزل استراحت کند و به هیچوجه استرس و فشار روحی و روانی برایش خوب نیست .

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.