کوهنوردان سراسر کشور به پهنه حصار صعود می کنند

۲۴اردیبهشت،

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره جعفر ناصری سرپرست گروه اعزامی ها

داوود احمدیان گفت: کوهنوردان سراسر کشور روز جمعه ۲۷ اردیبهشت به پهنه حصار صعود می کنند.

داوود احمدیان سرپرست گروه اعزامی به پهنه حصار در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: این قله با ارتفاع ۳۱۷۰ متر در استان البرز قرار دارد و بنا داریم روز جمعه ۲۷ اردیبهشت توسط کوهنوردان سراسر کشور به آن صعود کنیم.

وی تصریح کرد: سال قبل به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ۳۳ قله استان صعود کردیم و یکی باقی مانده را به بانوان سپردیم که هنگام صعود به سبب ریزش برف کنسل شد برای همین سی و چهارمین قله را قصد داریم این جمعه صعود کنیم.

احمدیان در ادامه گفت: به استانهایی که در آن کوهنوردی فعال است فراخوان داده ایم حضور پیدا کنند. تاکنون اتحادیه کارگری تهران باشگاه کوهنوردی ایران تایر پیشگامان و دماوند اعلام آمادگی کرده اند و منتظر بقیه نفرات هستیم و تا یکی دو روز آینده تعداد استانهای شرکت کننده معلوم خواهد شد.

وی اضافه کرد: محل قرار پارکینگ متروی ورد اورد می باشد که صبح جمعه در آن تجمع خواهیم کرد و بعد از مراسم به منطقه اعزام خواهیم کرد.

احمدیان تأکید کرد: زنده یاد جعفر ناصری از هیمالیانوردان کشورمان بود که در سال ۹۱ بعد از صعود به قله بالای ۸ هزار متری ماناسلو در نپال دچار اتفاق سقوط شد و جان خود را از دست داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وی همچنین از مربیان میهن مان بود که عضو تیم های یخ نوردی نیز بود. یاد و خاطره او گرامی باد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.