کوچکترین سگ دنیا / تصاویر

عجایب دنیای حیوانات تنها به سمی بودن و یا داشتن چهره ای عجیب ختم نمی شوید و برخی از حیوانات از نظر اندازه نیز شگفت انگیز هستند.

باشگاه خبرنگاران: حیوانات برای اینکه به عنوان بزرگترین و یا کوچترین در نوع خود انتخاب شوند نیاز دارند تا از یک اندازه مشخصی کوچکتر و یا بزرگتر باشند. برای مثال در میان سگ ها ارتفاع آن ها باید کمتر از ۲۰ سانتی متر باشد تا در لیست کوچک ترین ها وارد شود.

“سانی” نام سگی است که این روزها صاحبش “آنا پل” به دنبال آن است که اسمش را وارد کتاب رکورهای گینس کند. این سگ تنها ۴۵ گرم وزن دارد و ارتفاع آن نیز تنها ۶ سانتی متر است.

سانی تنها به اندازه یک تلفن همراه بسیار ساده و کوچک است. این سگ به همراه خانم پل در لهستان زندگی می کند و دامپزشکان این کشور گفته اند که دیگر رشد نخواهد کرد.

“آنا پل” می گوید این سگ در بدو تولد بسیار کوچکتر از ان بود که توانایی زنده ماندن را داشته باشد اما زنده ماند و حالا در تلاش هستیم تا نامش را وارد کتار گینس بکنیم. او می گوید در خانه باید بسیار مواظب باشیم چرا که ممکن است روی او بنشینیم یا حتی نا خواست پایمان را روی آن بگذاریم.

سانی در حال حاضر کوچکترین سگ دنیا است اما باید به سن ۱۲ ماهگی برسد تا اسمش وارد کتاب رکورهای گینس شود. این روزها رکورد در دستان سگی به نام “بوبو” با ۱۱ سانتی متر ارتفاع است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.