کوچک‌ترین رایانه شخصی جهان وارد بازار می‌شود

۱۱م آذر ،

فاوانیوز: شرکت چینی لنوو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی که حدود یک ماه تا آن زمان باقی مانده است کوچک‌ترین رایانه شخصی جهان را با نام IdeaCentre Q190 وارد بازار کند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ این رایانه شخصی نسبت به مدل قبلی خود که سال قبل وارد بازار شده بود ۸۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند و همراه با سیستم حافظه دو برابری و هارددیسک یک ترابایتی به دست کاربران می‌رسد.
 
مرکز CompuLab ادعا می‌کند که این محصول کوچک‌ترین رایانه شخصی جهان است که این رکورد با طول،‌عرض و ضخامت معادل ۱۹۲، ۱۵۵ و ۲۲ میلیمتر به ثبت رسیده است.
 
کوچک‌ترین رایانه شخصی جهان در دو مدل ساخته شده است که کاربران بر اساس نیاز شخصی خود می‌توانند آن را با پردازنده دوهسته‌ای و ۵/۱ گیگابایتی Celeron 887 اینتل یا دومین نسل سری پردازنده‌های Core i3-2365M اینتل با توان ۴/۱ گیگاهرتز و کارت گرافیکی HD و رم ۸ گیگابایتی DDR3 خریداری کنند.

کاربران همچنین می‌توانند به جای هارددیسک این محصول را با سیستم حافظه جامد SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در اختیار بگیرند. کوچک‌ترین رایانه شخصی جهان با نام IdeaCentre Q190 با قیمت پایه ۳۳۵ دلار وارد بازار می‌شود.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.