کیفیت مطلوب و عرضه کافی نوشت افزار

جام جم آنلاین: رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران اعلام کرد: کمبودی در عرضه لوازم و نوشت افزارهای با کیفیت نداریم و بازار مانند سال‌های گذشته روند مطلوبی دارد.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد عباس هدایتی در مصاحبه با این رادیو تاکید کرد: تولیدات داخلی با کیفیت کشورهای پیشرفته مانند آلمان هم رقابت می‌کند و حتی بهتر هم است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران نظارت جدی و دقیق بر واردات این کالاها دارد و اتحادیه ما هم تلاش می‌کند فعالیت واحدهای تولیدی و توزیع این کالاها از نظم بیشتری برخودار شود.

هدایتی با اشاره به عرضه مستقیم نوشت افزارها در نمایشگاه‌های پاییزه اظهار کرد: عرضه به اندازه کافی است.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران گفت: ۹۰درصد کالاهای بازار وارداتی و عمدتا از نوع فانتزی و بقیه هم تولید داخلی است.

هدایتی افزود: اجناس تولید داخلی شامل مداد، خودکار، مدادرنگی و پاک کن است که از اقلام اجناس اصلی مصرفی محسوب می‌شود و با تولید خوب و کیفیت مناسب، مردم خود مشتاق خرید تولید داخلی هستند.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران درباره برخی پرسش شهروندان مبنی بر عرضه لوازم تحریر بی کیفیت خارجی در سطح شهر گفت: خوشبختانه موردی از فروش کالاهای بی کیفیت داخلی یا خارجی نداریم و حدود ۹۰درصد کالاهای وارداتی به صورت اشکال و طرح‌های فانتزی است و در داخل هم تولید اجناس فانتزی در این بخش وجود ندارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.