کیفیت و کمیت انتخابات در راستای خلق حماسه سیاسی است

۸فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خلق حماسه سیاسی دیگری است و این مهم در راستای انتخابی بصیر، آگاهانه و شایسته مردم از میان نامزدهای انتخاباتی است.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس در گفتگو با خبرنگاران پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۲  از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: نامگذاری امسال از منظر رهبر معظم انقلاب به طور قطع انتخاباتی با حضور حداکثری و پرشور مردم است.

وی با بیان اینکه کیفیت و کمیت انتخابات در راستای خلق حماسه سیاسی است، افزود: حضور همیشه در صحنه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خلق حماسه سیاسی دیگری است و این مهم در راستای انتخابی بصیر، آگاهانه و شایسته مردم از میان نامزدهای انتخاباتی است.

حقیقت‌پور با تاکید بر تامین امنیت انتخابات افزود: در تامین امنیت انتخابات پیش‌رو مسئولان کشور، کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و مردم باید در جهت برگزاری انتخابات آرام تلاش کنند تا کشور مانند انتخابات سال ۸۸ کشور دچار هزینه سنگین نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دیگر شعار سال مبنی بر “حماسه اقتصادی”اشاره و خاطر نشان کرد: متخصصین اقتصادی کشورمان باید با طراحی برنامه‌هایی جامع، وابستگی اقتصاد کشور را به درآمدهای نفتی برطرف ساخته و در مقابل صادرات غیر نفتی را افزایش دهند، همچنان آنها باید با ارائه راهکارهای دوره‌ای ۳ تا ۵ ساله اقتصادی، اقصاد مجزا از درآمد نفتی طراحی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.