کیانی: تیم بزرگی مثل تراکتور نباید مشکل مالی داشته باشد/ هواداران باید به جلالی احترام بگذارند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی معتقد است که این تیم در بعضی از بازی‌ها دچار بدشانسی شده و همین موضوع سبب از دست دادن چند امتیاز حساس شده است.

به گزارش ممتاز؛کیانی ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور اینقدر نوسان دارد گفت:«فکر می‌کنم کمی بدشانس هستیم. ما در چند بازی خانگی و چند بازی خارج از خانه فرصت‌ها را از دست دادیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. در هر بازی از حریفان سرتر هستیم ولی متاسفانه دچار بدشانسی شدیم. فکر نمی‌کنم مشکل فنی داشته باشیم و فقط امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد.»

کیانی در مورد رفتار تماشاگران تراکتور با مجید جلالی که گاهی اوقات سبب ناراحتی این مربی می‌شود افزود:« نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. آقا مجید زحمت خودش را می‌کشد و فکر می‌کنم هواداران به او باید احترام بگذارند. اگر اشتباه نکنم پارسال هم تا هفته دهم شانزده امتیاز داشتیم ولی در ادامه شرایط بهتر شد. من معتقدم هواداران باید از بازیکنان و کادرفنی حمایت کنند و صبر داشته باشند.»
کیانی در مورد محبوبیت تونی اولیویرا در بین هواداران تراکتور تاکید کرد:« اگر قرار باشد از مربیان قبل حرف بزنیم باید بگویم که فراز کمالوند بیشتر از همه برای تراکتور زحمت کشید. ما دو سال نایب قهرمان شدیم و قبول دارم هواداران حالا قهرمانی می‌خواهند ولی باید رفتار آنها در دنیا تک باشد. تماشاگران تراکتور باید جلالی را حمایت کنند.»
از کیانی در خصوص تعطیلی تمرینات تراکتور در روز دوشنبه و اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی سوال کردیم که او گفت:« بسیار از تیم‌ها در لیگ ایران با مشکلات مالی مواجه می باشند و تراکتور هم در این چند با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است. مسوولان باشگاه نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند ولی برای تیم بزرگی مثل تراکتور این موضوع اصلا خوشایند نیست که مشکلات مالی داشته باشد. هواداران تراکتور و مردم تبریز از این تیم توقع دارند و فکر می‌کنم باید به بازیکنان تراکتور ارزش قائل شویم تا آنها دغدغه مشکلات مالی را نداشته باشند.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.