کیایی: امیدوارم سینما از سایه سیاست خارج آید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مصطفی کیایی معتقد است که؛ . اگر فیلمی درست و استاندارد ساخته شود می تواند مخاطبان را با خود همراه کند.

مصطفی کیایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فعالیت های تازه اش در سال تازه گفت: این روزها فیلم “خط ویژه” در حال اکران است. طرحی را آماده دارم و می خواهم بر روی فیلمنامه اش کار کنم و اگر همه چی به خوبی پیش برود در سال تازه در خواست پروانه ساخت این فیلم را خواهم داد.

کیایی در خصوص استقبال مردم از فیلم “خط ویژه” گفت: تا به امروز مردم در تهران و شهرستان این فیلم را پسندیدند و بارضایت خاطر سالن سینما را ترک می کنند.

کیایی دربارهٔ پیش بینی اش از وضعیت سینمای ایران در سال تازه گفت: واقعیتی که وجود دارد این است یک سری از فیلم ها در جذب مخاطب موفق عمل می کنند و بعضی از تولیدات سینمای ایران نمی توانند موفقیت لازم را داشته باشند. اگر فیلمی درست و استاندارد ساخته شود می تواند مخاطبان را با خود همراه کند. امیدوارم که در سال تازه فیلم ها جذابیت لازم برای جذب مخاطبان سینما داشته باشند.

کارگردان فیلم “خط ویژه” دربارهٔ آرزوی قلبی اش در سال ۹۳ گفت: امیدوارم که سینما از سایه سیاست خارج بیاد و در مسیر خودش گام بردارد. چرخه پول وجود داشته باشد و گیشه هی سینمای ایران در سال تازه رونق فراوانی داشته باشد.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.