کینکت جدید توانایی تشخیص همزمان صدای ۲ نفر را دارد

ممتازنیوز:

Xbox-One-Kinect

کنسول های بازی XBOX360 و PS3 آنقدر موفق بودند و در جلب توجه بازی خورها موفق عمل کردند که راه را برای موفقیت هرچه بیشتر نسل های جدید آن ها با نام های XBOX ONE و PS4 هموار کرده اند.

شرکت مایکروسافت در هفته اخیر در نمایشگاه Eurogamer Expo در لندن خبرهای خوبی را برای دوستداران کنسول XBOX منتشر کرد. آن ها اعلام کردند که بخش تشخیص حرکتی ایکس باکس با نام کینکت در نسل جدید توانایی این را خواهد داشت که همزمان صدای ۲ نفر را تشخیص داده و در حین بازی همزمان خواهند توانست فرامین و دستورات صوتی خود را اجرا کنند.

اطلاعات جدید توسط Phil Harrison منتشر شده و علاوه بر توانایی تشخیص صدای همزمان ۲ نفر، کینکت جدید در اتاق های با نور کم و تاریک نیز بخوبی عمل کرده و حرکات کاربر را تشخیص می دهد. اما این همه اخبار جدیدی نیست که در نمایشگاه منتشر شد. کینکت جدید توانایی این را دارد که با تحلیل ۱۴۰۰ نقطه مختلف، چهره ۶ نفر را به صورت همزمان تشخیص دهد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، برخلاف روند نسل کنونی XBOX که کینکت به صورت مجزا از کنسول اصلی بفروش می رفت، این بار مایکروسافت به صورت یکپارچه با کنسول XBOX کینکت نسل جدید را نیز همراه آن عرضه خواهد کرد. مطابق برنامه زمان بندی این شرکت، عرضه جهانی XBOX One در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴(۱آذر ۹۲) آغاز می گردد و قیمت آن نیز به این صورت است:

آمریکا : ۵۰۰ دلار

بریتانیا : ۴۳۰ پوند

اروپا : ۵۰۰ یورو

استرالیا : ۶۰۰ دلار

Geeky-Gadgets

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.