کیهان به نقل از ارگان ملی‌ مذهبی‌ها: هاشمی نه عالیجانب سرخپوش بود و نه فرد اول در این قتل‌ها، فقط می‌خواست مهره مهمی باشد – اخبار سیاسی

ارگان گروهک ملی- مذهبی در تحلیلی نوشت: حکومت نمی خواهد شرایط فشار را بر هاشمی و خانواده اش از این که هست بیشتر کند اما هاشمی به استقبال خطر رفته و به تعبیری خود خواسته، فرزندانش را در دام حادثه انداخته است.

سایت ملی- مذهبی در تحلیل خود همچنین به نسبت هاشمی و اصلاح طلبان پرداخت و نوشت: هاشمی در سال های بعد از اصلاحات دریافته که فضا و گفتمان غالب تغییر کرده و بر آن است تا خود را به این فضا نزدیک کند هر چند در دوران اصلاحات نیز چنین میلی داشت اما تمامیت خواهی اصلاح طلبان این اجازه را به او نداد اصلاح طلبان متزورانه او را به لجن کشیدند و آنچه که در حق او نبود به او منتسب کردند و در نهایت نیز بعد از ضربه خوردن بسیار به دامن او بازگشتند، بازگشتی که دیگر دیر بود، هاشمی نه عالیجانب سرخپوش بود و نه فرد اول در این قتل ها. او می خواست تا اگر سکان دار اصلاحات نیست در این میدان مهره مهمی باشد که اصلاح طلبان نگذاشتند. او را به اردوگاه دشمن راندند و با این کار خود در اردوگاه مقابل استحکام و یکدستی ای به وجود آوردند که قدرت عمل تعیین کننده ای را به آنها برای سرکوب جنبش دموکراسی خواهی بخشید. اما هاشمی ماند و اصلاح طلبان رفتند با این تفاوت که پشت به هاشمی آمدند و رو به سوی او از قدرت ساقط شدند. هاشمی در نهایت خواسته خود را پیگیری کرد و در انتخابات ریاست جمهوری پیشین با خواسته های جنبش سبز پیوند خورد؛ هرچند محافظه کارانه.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.