«گاز هند» حریف «کاله» در مرحله بعدی جام باشگاه‌های والیبال آسیا

۳۱فروردین۱۳،

تیم والیبال لیونینگ چین به دومین پیروزی خود در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت تا تیم گاز هند حریف کاله مازندران در دور دوم شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون والیبال، در سومین روز از رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در جریان است، دو تیم «گاز هند» و «لیونینگ چین» به مصاف هم رفتند که در پایان تیم «لیونینگ چین» موفق به شکست ۳ بر ۱ حریف خود شد.

در این بازی که از گروه C مسابقات برگزار شد تیم «لیونینگ» با نتیجه ۳ بر ۱ بر حریف خود غلبه کرد تا با کسب دومین پیروزی خود در دور مقدماتی، در رده اول گروه خود بایستد.

در این بازی تیم «لیونینگ چین» در ست‌های اول، سوم و چهارم و با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰، ۲۵- ۱۶ بر حریف خود غلبه کرد و تیم «گاز هند» هم در ست دوم با امتیاز ۲۵-۲۳ پیروز شد.

در ست دوم بازی به سبب اشتباهی که از سوی داور اول و دوم به وجود آمد، بازی با وقفه‌ای چند دقیقه‌ای مواجه شد.

به این ترتیب رقابت تیم‌های گروه C هم در دور مقدماتی با مشخص شدن رده بندی تیم‌ها به پایان رسید تا تیم ‌های «لیونینگ چین»، «گاز هند» و «بشریه لبنان» در رده‌های اول تا سوم قرار بگیرند و از فردا در دور دوم به مصاف حریفان خود بروند. با ثبت این نتیجه تیم «گاز هند» حریف کاله مازندران در دور دوم مسابقات شد و تیم «لیونینگ چین» هم باید به مصاف چین تایپه برود.

تیم‌های «گاز هند» و «لیونینگ چین» در بازی‌های اول خود تیم «بشریه لبنان» را شکست داده بودند.

رده بندی تیم های گروه C به شرح زیر است:

۱- لیونینگ چین

۲- گاز هند

۳- منتخب ازبکستان

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.