گاف اندی ماری و عصبانیت سازندگان ساعت مچی گرانقیمت/ وقتی قهرمان ویمبلدون، اسپانسر خود را می پیچاند!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – اندی ماری که با قهرمانی در ویمبلدون به ستاره این روزهای ورزش بریتانیا تبدیل شده، از سوی یکی از اسپانسرهایش با دردسر روبه‌رو شده است.

به گزارش ممتاز؛‌فکر کنید سالی یک میلیون پوند پول بگیرید تا فقط ساعت مچی «رادو» را دستتان ببندید، اما پول را بگیرید و ساعت را دستتان نکنید! این اتفاقی است که برای اندی ماری افتاده. درست است که ماری، قهرمان ویمبلدون و ستاره این روزهای ورزش بریتانیا و البته جهان به حساب می آید اما ممکن است از سوی یکی از اسپانسرهایش با دردسر رو به رو شود. حالا ماجرا چیست؟

بعد از پیروزی دراماتیک ماری در فینال ویمبلدون مقابل «نوواک جوکوویچ»، عکسهایی از او انتشار یافت که در این عسکها ساعت اسکوربورد ورزشگاه زمان ۵:۲۴ بعد از ظهر را نشان می داد اما ساعت مچی اتوماتیک و گرانقیمتی که ماری در دست داشت روی زمان ۱۰:۲۷ دقیقه صبح متوقف شده بود. سال قبل ماری ۲۶ ساله باز هم در مورد ساعت اسپانسر خود گاف داده بود؛ او بعد از قهرمانی در مسابقات اوپن آمریکا هرچه گشت نتوانست ساعت مشکی رنگ گرانقیمت خود را پیدا کند که در مراسم اهدای جام آن را در دست کند. او امسال برای جبران آن اتفاق، ساعت را به دست بست اما زمان آن را تنظیم نکرد و همین موضوع تبدیل شد به یک سوژه رسانه ای تا آنجا که نارضایتی سازندگان ساعت سوئیسی «رادو» را در پی داشته، چرا که طبق گزارش‌ها این شرکت سالانه یک میلیون پوند فقط برای به دست کردن این ساعت به ماری می پردازد. حالا مشخص است که ماری معمولا این ساعت را به دست نمی کند و بعد از فینال هم آنقدر آن را با عجله به دستش بسته که متوجه نشده هفت ساعت عقب است. یک متخصص ساعت در این مورد می گوید: «این ساعتهای مچی با حرکت دست صاحب آن، خود به خود کوک می شوند. این ساعت‌ها هیچ وقت متوقف نمی شوند مگر اینکه چند روز کسی آن را دستش نکند.»

اندی ماری

فروشگاه های زنجیره ای ماری

اندی ماری این روزها برای درآمدزایی راههای بسیاری پیش روی خود می بیند. او حالا قصد دارد با افتتاح فروشگاه های زنجیره ای لباس در آمریکا، درآمدی میلیونی برای خود رقم بزند. مشاوران ماری به او گفته اند، از آنجا که آمریکا قهرمان بزرگی در تنیس ندارد، در بازار پوشاک این کشور جای خالی یک قهرمان مشهور تنیس دیده می گردد. این مشاوران به ماری پیشنهاد کرده اند که مجموعه ای به نام خود راه بیندازد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.