گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک ملی

بینا- با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارکنان بانک، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته کرامت در نمازخانه ادارات مرکزی برگزار شد.
به گزارش بینا، در این مراسم سردار مهدی قاسمی فرمانده سپاه ناحیه ولی عصر تهران با اشاره به عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی گفت: رهبری حضرت امام (ره) و تبعیت محض رزمندگان از ایشان، ایمان و استقامت رزمندگان و وحدت و همدلی میان مردم باعث پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس شد.
وی در ادامه به تشریح موارد متعدد نقض حقوق بین الملل توسط عراق در جنگ تحمیلی پرداخت. سردار قاسمی اظهار داشت: کشورهای مدعی حقوق بشر انواع سلاح های میکروبی و شیمیایی را در جنگ تحمیلی هشت ساله در اختیار عراق گذاشتند تا مانع صدور انقلاب اسلامی شوند غافل از آنکه انقلاب اسلامی از طریق قلب ها صادر شد.
به گفته وی ایران بر مبنای نگرش الهی حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس، تمامی جنبه های حقوق بین الملل و حقوق بشر را رعایت کرد. سردار قاسمی گفت: در هشت سال دفاع مقدس حتی یک سانتی متر از خاک ایران جدا نشد که این نشانه عزت ایران اسلامی است.
وی در پایان ضمن تبیین جلوه های جنگ نرم دشمن، رسالت امروز مردم ایران را بصیرت و آگاهی در برابر جنگ نرم دشمنان علیه کشور عنوان کرد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.