گرانترین شهرهای توریستی جهان کدامند؟

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتازنیوز

گردشگری و دیدن دور دنیا گرچه از مفرح ترین کارهایی است که یک نفر می تواند در زندگی اش انجام دهد اما هزینه های آن از لذت این اتفاق کم می کند.

گرچه اینروزها با افزایش هزینه ها سفر های توریستی بسیار مشکل و رویایی شده است اما برای مردم دنیا هنوز گردشگری بخش مهمی از زندگی محسوب می شود.

معمولا تصور می شود شهرهای پربازدید اروپایی جزو گرانترین ها هستند اما شهرهای یونان و اسپانیا این فرض را باطل کرده اند اما شهرهایی چون پاریس و مسکو همچنان بر این فرض پای می فشرند شهر های زیر جزو گرانترین شهرهایی هستند که می توانند یک گردشگر بی خبر از همه جا را حسابی نقره داغ کنند.

۱ – پاریس، فرانسه

گرانترین شهر های جهان

پایتخت رویایی فرانسه با جاذبه ها و داستانهای فراوان قبله آمال بسیاری از گردشگران دنیاست اما از همه گرانتر هم هست در این شهر هزینه یک روز خوردن و آشامیدن و تاکسی سواری حدودا ۶۶ دلار است و یک شب اقامت در هتل ۳۶۲ دلار آب می خورد که جمعا حدود ۴۲۸ دلار می شود.

همچنین بخوانید : جاذبه های گردشگری شهر پاریس

۲- زوریخ ، سوییس

گرانترین شهر های جهان

زوریخ از پربازدید کننده ترین شهرهای قلب اروپاست و معمولا شهرهای سوییس هم از گرانترین شهرها هستند در زوریخ هزینه تاکسی برای ۸ کیلومتر مسافت حدودا ۴۰ دلار است در حالی که یک شب اقامت در هتل۳۲۰ دلار هزینه در بر دارد کلا شبی ۳۸۰ دلار در این شهرباید هزینه کنید.

۳- لندن ، انگلیس

گرانترین شهر های جهان

لندن پر جاذبه ترین شهر اروپا بعد از پاریس است و در چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای هم در آمار گردشگری داشته است در این شهر حدودا ۷۴ دلار برای خوردن و آشامیدن و حمل و نقل و ۳۰۰ دلار برای یک هتل چهار ستاره باید بپردازید که جمعا ۳۷۴ دلار می شود.

همچنین بخوانید : دیوار هادریان در انگلیس

۴ – توکیو، ژاپن

گرانترین شهر های جهان

پایتخت ژاپن یک کابوس جدی برای گردشگران است با ۲۸۰ دلار هزینه هتل و ۳۸ دلار برای هر ۸ کیلومتر مسافت با تاکسی کلا توکیو حدود ۳۷۲ دلار شبی خرج دارد.

همچنین بخوانید : نکات جالب درباره کشور ژاپن

۵ – نیویورک، آمریکا

گرانترین شهر های جهان

پربازدیدکننده ترین شهر آمریکای شمالی گرانترین هم هست با ۳۲۴ دلار هزینه هتل ۴ ستاره و حدود ۴۳ دلار هزینه خوردن وآشامیدن کلا هزینه یک شب اقامت در نیویورک ۳۶۷ دلار می شود.

۶- ریودوژانیرو

گرانترین شهر های جهان

از پر بازدید ترین شهرهای برزیل که ارزان به نظر می رسد اما ۳۱۰ دلار هتل چهار ستاره آن قیمت دارد و حدودا ۷ دلار برای ۸ کیلومتر مسافت هزینه تاکسی آن است.

۷- مسکو،روسیه

گرانترین شهر های جهان

شهری که هم به دلیل گرانی و هم به دلیل زیاد بودن باندهای دزدی برای جیب گردشگران یک بحران جدیست با ۳۰۲ دلار هزینه هتل و ۳۴۵ دلار هزینه کل

۸- کیف ، اوکراین

گرانترین شهر های جهان

این شهر هم مانند رفیق روس اش از گرانترین شهرهای اروپاست با ۳۱۰ دلار هزینه هتل و ۸ دلار کرایه تاکسی برای ۸ کیلومتر مسافت کلا ۳۳۲ دلار

۹-آمستردام ، هلند

گرانترین شهر های جهان

این شهر هلند به دلیل پاره ای از آزادی های غیر معمول مانند کافه های مواد مخدر معمولا شهر پر بازدید کننده ای است.هزینه هتل چهارستاره شبی ۲۳۴ دلار و کل هزینه ۳۱۲ دلار حدودا برای گردشگران آب می خورد.

۱۰-استکهلم ، سوئد

ونیز  اروپا به داشتن گرانترین هتلهای دنیا معروف است .

گرانترین شهر های جهان

گرچه هتل چهارستاره شبی ۲۳۰ دلار است اما هتلهای لوکس در آنجا مخصوصا در گاملستان که شهر قدیم است سر به فلک می زند کلا استکهلم حدود ۳۱۱ دلار خرج در بر دارد.

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


مکانهای تفریحی و تاریخی جهان Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.