گران‌ترین طلاق تاریخ ایتالیا به نام برلوسکنی ثبت شد!

۸ م دیماه ،

4-177.jpg

پس از سه سال دعوای قضایی، گران‌ترین طلاق تاریخ ایتالیا رقم خورد و بدین ترتیب سیلویو برلوسکنی با پذیرفتن شرط پرداخت روزانه ۱۰۰ هزار یورو به همسر سابقش، «وِرونیکا لاریو» به طلاق رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاریو، هنرپیشه سابق تئاتر، سینما و تلویزیون، حدود ۲۲ سال پیش با سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا ازدواج کرد.

لاریو در سال ۲۰۰۹ و در پی رسوایی جنسی برلوسکنی (رابطه جنسی با یک دختر ۱۷ ساله) درخواست طلاق کرد. لاریو در مرحله اول، ماهانه ۵/۳ میلیون یورو نفقه درخواست کرده بود که با مخالفت برلوسکنی مواجه شد اما سرانجام دو طرف بر سر مبلغ سه میلیون یورو در ماه به توافق رسیدند.

روزنامه هافینگتون پست نوشت، برلوسکنی و لاریو در سال ۱۹۸۰ برای اولین بار در یک سالن نمایش در میلان با یکدیگر ملاقات و در سال ۱۹۹۰ ازدواج کردند.

این در حالی است که نخست وزیر سابق و ۷۶ ساله ایتالیا حدود یک ماه پیش با یک مجری ۲۷ ساله تلویزیون نامزد کرد. برلوسکنی که پیش‌تر دو بار ازدواج کرده است، اواخر آذر ماه سال جاری، خبر نامزدی خود را با “فرانچسکا پاسکاله” تایید کرد و در این باره گفت: نامزدی من با این مجری تلویزیون رسمی است. من در نهایت کمتر احساس تنهایی می‌کنم. او دوست خوبی برای دخترم مارینا می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.