گرداننده سایت “تک کلیک” دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان گفت: گرداننده اصلی سایت «کلیک» که مبادرت به تجارت غیرقانونی کرده بود، دستگیر شد.
ستار خسروی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان از شناسایی و دستگیری گردانندگان وب سایتی در فضای سایبری خبر داد و اظهار داشت: وب سایتی با عنوان سایت «کلیک» ‌www.tak.click.com اقدام به جذب کاربران از سراسر کشور کرده است.
وی افزود: این سایت در ازای کلیک به کاربران بر روی سایت‌های مختلف اینترنتی به کاربران مبلغی را به عنوان حق‌الزحمه پرداخت کرده است.
رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: گردانندگان این سایت‌ها کاربران را به سایت‌های خاص هدایت کرده و خود با سایت‌های خاصی در ارتباط و به صورت سازماندهی شده فعالیت می‌کردند.
وی ادامه داد: این سایت‌ها مبالغ کلانی را بابت کلیک به طور غیر قانونی و کاذب کسب کرده که از این مبالغ کلان مقدار جزیی را به کاربران خود در ازای کلیک پرداخت کردند.
خسروی با تاکید به اینکه این عمل در فضای سایبر بر اساس ماده ۶۸ قانون تجارت الکترونیک جرم به حساب می‌آید، بیان داشت: نکته جالب توجه اینجاست که گرداننده این سایت فردی ۲۰ ساله به نام (م.الف) است که به محض شناسایی به بزه انتسابی خود در فضای سایبر اعتراف کرد.این فرد به صراحت انگیزه خود را سودجویی و درآمد کلان عنوان کرد است.
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: با تکمیل تحقیقات این پرونده متهم به دستگاه قضایی تحویل تا حکم قانونی برای وی صادر شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.