گردشگری جهان در سال ۲۰۲۰ در دستان چه کشوری است ؟

۰۲م اسفند ،

جو شان جونگ معاون رییس اداره ملی گردشگری چین هجدهم فوریه در پکن عنوان کرد تا سال ۲۰۲۰، صنعت گردشگری چین از لحاظ ظرفیت، کیفیت و سود در بالاتری سطح جهان قرار می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از  بازار خبر  اولین برنامه ملی چین مربوط به گردشگری شهروندان انتشار یافت. این اقدام نماد راه‌اندازی رسمی یک پروژه سراسری گردشگری و ورود جمعیت ۱٫۳ میلیارد نفری چین به یک عصر سرگرمی تازهی تقلی می‌شود.

در این برنامه آمده است: صنعت گردشگری باید در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای رو به افزایش شهروندان برای گردشگری حرکت کرده و در این میان نیز بر اصول محوریت انسان، خدمت به مردم، تضمین امنیت و دوستی با محیط زیست، پایند باشد.

در این برنامه هم‌چنین پیشنهاداتی مربوط به گردشگری و سرگرمی با روشی مفید برای محیط زیست، تضمین زمان برای گردشگری و سرگرمی شهروندان، تشویق شهروندان به گردشگری و سرگرمی، افزایش تولیدات و خدمات برای گردشگری و سرگیم و ارتقای کیفیت خدمات، ارایه داده شده است.

کارشناسان مربوط به در باره این برنامه عنوان کرد: با اجرای این برنامه و تکمیل صنعت گردشگری و سرگرمی کشور و نظام های مربوط، صنعت گردشگری چین در بالاترین سطح جهان قرار خواهد گرفت.

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.