گردهمایی اشاعه فرهنگ در فوتبال به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی مجموعه ورزشی آزادی تهران، در این مراسم پیشنمازی معاون امور فرهنگی، محمدحسین انصاری فرد مدیرکل مرکز روابط عمومی و فرهادی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر و جمعی از معاونت های فرهنگی باشگاه ها در این گردهمایی حضور داشتند.

در این نشست، فرهادی، پیشنمازی، بهروان، ملامحمد رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و انصاری فرد به بیان دیدگاه های خود در امور فرهنگی و نقش آن در ورزش و ورزشگاه های فوتبال پرداختند.

پیشنمازی در این نشست با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در محیط های ورزشی می بایست در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: معاونت های فرهنگی باشگاه های فوتبال و مجموعه های ورزشی و استادیوم های فوتبال باید طوری برنامه ریزی کنند که در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در امور زیربنایی فرهنگی حرکت کنند.

‘محمدحسین انصاری فرد’ نیز ضمن تمجید از برگزاری گردهمایی مسوولان و دست اندرکاران باشگاه های لیگ برتر فوتبال اضافه کرد:‌ می بایست به تماشاگران مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال که در سرما و گرما، در ورزشگاه ها حضور می یابند و تیم مورد علاقه شان را تشویق می کنند، شخصیت داد و به آنها ادای احترام کرد.

در ادامه چند تن از شرکت کنندگان، نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت فرهنگی در ورزشگاه های فوتبال، بیان کردند.

همچنین در این گردهمایی، از تلاش های کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی که در اجرای سیاست های فرهنگی وزارت متبوعه تلاش های قابل ملاحظه ای انجام داده است، از سوی معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۳۳۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.