گردهمایی پیروان ادیان مختلف در اعتراض به اسلام هراسی در امریکا

پیروان ادیان گوناگون در ایالت اوهایو آمریکا گردهم آمدند تا خشم و ازنجار خود را از حمله به یک مرکز اسلامی در این ایالت نشان دهند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، هفته قبل “رندی لین” با حمله به مرکز اسلامی شهر تولدو در ایالت اوهایو آمریکا نمازخانه این مرکز را به آتش کشید که موجب به بار آمدن خسارت مالی در حدود ۱ تا ۱٫۵ میلیون دلار شده است.

در همین رابطه روز یکشنبه نمایندگانی از کلیه مذاهب این شهر و البته سناتور جمهوری خواه فعلی بعلاوه کاندیدای دموکرات ها برای سناتوری در این جمع شرکت کردند. رهبر هندوهای این شهر به علاوه چندین تن از کشیشان و شخصیت های مذهبی از جمله دیگر حاضر در این جمع بودند.

دکتر ” محجبین اسلام ” رییس مرکز اسلامی این شهر می گوید: هفته قبل یک نفر به این مرکز آمده و این مکان را به آتش کشید. یک هفته بعد ۶۰۰ نفر از پیروان ادیان مختلف به این مکان مراجعه کردند تا پشتیانی خود را از مسلمانان نشان دهند. ما با برادران و خواهران خود از سایر ادیان در تلاش هستیم تا با پدیده اسلام هراسی مبارزه کنیم.

“آود” نماینده جامعه ارتباط آمریکا و اسلام

” آود ” نماینده جامعه ارتباط آمریکا و اسلام نیز در این طی سخنانی گفت: ساکت نباشید، ساکت نباشید و این پیام را با خود به خانه هایتان ببرید. اگر جایی با اسلام هراسی رو به رو شدید در مقابل آن بیاستید.

باید گفت که در آمریکا پس از وقوع حوادث ۱۱ سپتامبر موجی از اسلام هراسی به راه افتاده است و متاسفانه ناآگاهی مردم آمریکا از حقایق دین اسلام بر این مسئله بیشتر دامن می زند. یک تحقیق در کل آمریکا مشخص کرده است که عمده آمریکایی ها اطلاع دقیقی از دین اسلام و تعالیم آن ندارند.

قابل ذکر است روز جمعه مسلمانان این شهر برای ادای فریضه نماز جمعه جمع شده و این اقدام را محکوم کردند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.