گره ترافیکی جاده ورامین باز شد

گره ترافیکی جاده ورامین باز شد

گره ترافیکی جاده ورامین باز شد

ممتازنیوز: معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اصلاح هندسی چهار راه تقی آباد از رفع گره ترافیکی تقاطع مذکور در جاده ورامین خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به این خبر گفت: به منظور روان سازی ترافیک و کاهش زمان انتظار خودروها، چهار راه تقی آباد اصلاح هندسی شد و گره ترافیکی جاده ورامین رفع شد.
اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه جاده ورامین ارتباط دهنده شهرری به شهرستان ورامین است خاطرنشان کرد: نصب ۴۵۰ نیوجرسی، تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی زمان دار و تعریض بخشی از خیابان مصطفی خمینی از جمله اقداماتی است که به منظور کاهش حجم ترافیک در تقاطع تقی آباد انجام شده است.
وی رفع گره ترافیکی چهارراه تقی آباد را از مهمترین نیازمندی های شهروندان استفاده کننده از معبر شریانی جاده ورامین برشمرد و تصریح کرد: کاهش زمان انتظار خودروهای عبوری،رفع بارترافیکی جاده ورامین تا پل عبدالرحمن صوفی، عدم انسداد راستگرد ورودی به جاده ورامین از بزرگراه شهید آوینی و کاهش آلاینده های زیست محیطی از مهمترین اهداف طرح مورد اشاره است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ در ادامه یادآور شد: به منظور افزایش ایمنی عبور عرضی عابران پیاده از جاده ورامین، به زودی یک دستگاه پل عابر پیاده در ضلع شمالی تقاطع تقی آباد نصب می شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.