گروه انتخاب مدعی تولید تلویزیون اندرویدی دوو در ایران شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گروه صنعتی انتخاب در یک نشست خبری مدعی شد با وجود ایجاد موانع و محدودیت های مختلف برای تولیدکنندگان داخلی، اولین تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید با همکاری شرکت دوو کره جنوبی در ایران تولید کرده است.
 
 
محمد کریمیان، معاون بازرگانی شرکت انتخاب، در این مراسم گفت: این تلویزیون، اولین تلویزیون اندرویدی در بازار ایران است و یکی از جذاب ترین نمونه های Smart TV می باشد.
 
به گفته ی وی، بیشتر خانواده های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن های همراه خود استفاده کرده اند و بهره گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می تواند نکته ی جذابی برای مصرف کننده باشد.
 
کریمیان در ادامه با اشاره به اینکه "انتخاب" با ۲۰ سال سابقه ی فعالیت در تولید لوازم خانگی، به دنبال کسب تکنولوژی روز دنیا و بومی سازی آن در ایران است، تأکید کرد: گروه انتخاب به عنوان تنها نماینده ی انحصاری شرکت دوو کره جنوبی در ایران فعالیت می کند و در حال حاضر "دوو" به عنوان یکی از ۱۰ برند برتر جهان در بخش تولید لوازم خانگی فعالیت دارد.
 
وی به نقش و جایگاه مهم بخش خصوصی در کشور اشاره و اضافه کرد: بخش خصوصی فعال و توانمند می تواند در شرایط خاص و برای عبور از مشکلات و بحران ها، هکاری های مناسبی با دولت داشته باشد.
 
معاون بازرگانی انتخاب، خواستار ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه های خارجی به کشور شد و گفت: جذب سرمایه های خارجی می تواند به عنوان محرکی مناسب، موتور بخش صنعت را به حرکت درآورد.
 
کریمیان در پایان خاطرنشان کرد: گروه صنعتی انتخاب با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی در بازار ایران به دنبال تولید محصولات با کیفیت و متناسب با خواست و نیاز مصرف کنندگان است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.