گروه گردانیه تصنیف ایران را در برج آزادی اجرا کرد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

ششمین شب از جشنواره در برج آزادی با گروه‌نوازی کلاسیک ایرانی به پایان رسید

در ششمین شب از بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر گروه‌های شمسا و گردانیه از تهران در بخش گروه‌نوازی کلاسیک ایرانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش هنرآنلاین، امیر ذاکر با اشاره به سابقه فعالیت یک ساله گروه و اولین تجربه حضور خود در جشنواره به روابط عمومی برج آزادی گفت: اینکه توانستیم در سالن اصلی برج آزادی اجرا داشته باشیم سبب مسرت و مایه افتخار ما است. به خصوص که همکاران و دست اندرکاران مجموعه و سالن همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

گروه گردانیه در کنسرت خود قطعات “پیش درآمد نوا”، “چهار مضراب گروهی نوا”، “می‌سوزم و می‌سازم”، “ترک جانان”، “سرمستان”، “بی‌نشان عشق” و “ایران را به آهنگسازی و تنظیم امیر ذاکر را اجرا کرد.

شمسا احساسات خود را با زبان موسیقی بیان می‌کند

گروه موسیقی شمسا “به سرپرستی” نیما طیرانی بطحائی و خوانندگی محمود صالحی در ششمین شب از بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن اصلی برج آزادی به رقابت با سایر گروه‌ها پرداخت.

گروه شمسا یک سال است که آغاز به فعالیت کرده و انگیزه‌اش بیان احساسات تک تک اشخاص توسط موسیقی است.

بطحائی با اشاره به اینکه اولین بار است در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنند افزود: راه یافتن به بخش رقابتی جشنواره به عنوان پله‌ای است برای ترقی گروه و اجرا در برج آزادی به عنوان یک نماد ملی بسیار غرور انگیز و افتخار آمیز است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.