گزارشی از بازار آزاد سیم کارت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بنا بر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت، قیمت سیم‌کارت‌های رند ایرانسل بسته به شماره آنها به دو تا سه میلیون تومان می‌رسد و خطوط رند اعتباری رایتل نیز از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشته و گاه قیمت آنها به دو میلیون تومان هم می‌رسد.
 
 
خطوط رند همراه اول نیز بسته به کد آنها و میزان رند بودن شماره قیمت‌های مختلفی را تجربه می‌کنند که گاهی تا ۷۰ میلیون تومان هم می‌رسد. اما در میان سایر خط‌ها، این روزها سیم‌کارت کد یک همراه اول با قیمتی بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و خط صفر با کد یک بسیار کم است.
 
کد دو نیز قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارد که در صورت پیدا‌ کردن خط صفر آن که البته کاری دشوار است، قیمت به یک میلیون و ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد. سیم‌کارت با کد سه نیز از ۸۰۰ هزار تومان به بالا قیمت دارد.
 
قیمت سیم‌کارت‌های کد چهار نیز از ۶۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود که در صورت پیدا‌ کردن سیم‌کارت صفر با این کد رقم مذکور تا ۸۰۰ هزار تومان هم پیش می‌رود. سیم‌کارت‌های کد پنج همراه اول هم قیمتی بالای ۴۵۰ هزار تومان دارند که در صورت صفر بودن این رقم به ۶۵۰ هزار تومان هم می‌رسد. کد شش نیز بسته به کارکرده یا صفر‌ بودن قیمتی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد.
 
کد هفت صفر این روزها در بازار قیمتی حدود ۴۰۰ هزار تومان دارد و کد هفت کارکرده هم بالای ۳۰۰ هزار تومان است.
 
سیم‌کارت‌های کد هشت در صورت ثبت نام حدود ۱۶۹ هزار تومان و به شکل آزاد بیش از ۲۳۰ هزار تومان قیمت دارند که البته به نقل از‌ی فعالان بازار تقاضا برای خرید آنها بسیار اندک است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.