گزارشی از درآمد مهندسان نرم‌افزار در شرکت‌های آمریکایی

فاوانیوز: گوگل به طور رسمی اعلام کرده که نسخه ای ۳۲ گیگابایتی از تبلت Nexus 7 هم قیمت با نسخه ۱۶ گیگابایتی را به بازار عرضه خواهد کرد و یک نسخه مجهز به اتصال ۳G نیز به لیست این سری از محصولات گوگل اضافه خواهد شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از آی تی ایران، گوگل به طور رسمی اعلام کرده که نسخه ای ۳۲ گیگابایتی از تبلت Nexus 7 هم قیمت با نسخه ۱۶ گیگابایتی را به بازار عرضه خواهد کرد و یک نسخه مجهز به اتصال ۳G نیز به لیست این سری از محصولات گوگل اضافه خواهد شد(البته نسخه ۳۲ گیگابایتی در حال حاضر در فروشگاه های مختلفی در امریکا به فروش میرسد).

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، نسخه جدید تبلت iPad نیز به زودی عرضه شده و رقابت در بخش تبلت های هفت اینچی را داغ تر خواهد کرد. اما نکته مهم درباره تبلت های گوگل، خبر عرضه یک تبلت ۱۰ اینچی است که گوگل به همراه سامسونگ آن را طراحی کرده و قرار است از سیستم عامل Android 4.2 بر روی آن استفاده شود.

تبلت ۱۰ اینچی گوگلویژگی دیگر این تبلت جدید که فعلاً با نام Nexus 10 شناخته میشود، استفاده از صفحه نمایشی با دقت تصویر۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل (۳۰۰ پیکسل در اینچ) است که تا حدودی بیشتر از دقت تصویر نمایشگر های رتینا با دقت تصویر۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل در آخرین نسخه از تبلت iPad است. هنوز چیزی از مشخصات فنی تبلت Nexus 10 به بیرون درز نکرده، اما میتوان انتظار داشت که از پردازنده ای چهار هسته ای و فضای ذخیره سازی بالایی در آن استفاده شود.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.