گزارش ارزی بانک انصار ارایه شد

بینا- مدیر عامل بانک انصار از ارائه گزارش ارزی به بانک مرکزی خبرداد و گفت: موافق راه‌اندازی بورس ارز هستم،زیرا نرخ ارز به تعادل می‌رسد.
به گزارش بینا، آیت‌ ابراهیمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری باشگاه مهندسان و بانک انصار به فارس افزود: بعد از افزایش نرخ سود بانکی، بانک انصار بر خلاف برخی که با تبلیغ، نرخ سود سپرده‌های خود را ۲۵ درصد اعلام می‌کردند، این بانک منتظر ماند، تا ثبات به بازار ارز باز گردد.
وی اضافه کرد: در آغاز افزایش نرخ سود بانکی ، شاید برخی از سپرده‌ها از بانک خارج شد، اما به مرور و با به ثبات رسیدن بازار نرخ سپرده‌های بانک انصار با ۲۰ درصد افزایش به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید.
ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه اعلام داشته بانک‌های خصوصی گزارش ارزی خود را به بانک مرکزی ارائه نکرده‌اند، اظهار داشت: بانک انصار در ارائه گزارش ارزی خود مشکلی نداشت، به همین دلیل این گزارش را به بانک مرکزی ارائه کرده است.
مدیرعامل بانک انصار در پاسخ به این سؤال که آیا موافق راه‌اندازی بورس ارز هستید، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در مورد بورس ارز یک تصمیم ملی است و به هر حال با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بنده موافق راه‌اندازی بورس ارز هستم. وی ادامه داد: راه‌اندازی بورس ارز نرخ ارز را به تعادل می‌رساند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.