گزارش الجزیره در باره فراخوانی سفیر امارات در قاهره

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره پنجشنبه شب در باره فراخوانی سفیرامارات در قاهره از سوی وزارت امور خارجه مصر نسبت به اظهارات ‘ضاحی خلفان’ رئیس پلیس دبی در باره رئیس جمهوری منتخب مصر خاطر نشان کرد که این فراخوانی معلول موقعیت کنونی مرسی است.

‘احمد الکیلانی’ خبرنگار الجزیره در مصر در این باره گفت که اخوان المسلمین به چنین اظهاراتی که از سوی فرمانده پلیس دبی ایراد گردید، به هیچ وجه اهمیت نمی دهد.

گروه اخوان المسلمین مصر همچنین اعلام کرد که این گروه هیچ موضعگیری از این بابت نخواهد گرفت.

خبرنگارالجزیره در قاهره بااشاره به اینکه این اولین بار نبوده است که ضاحی خلفان رئیس پلیس دبی دست به چنین اظهاراتی برضد گروه اخوان المسلمین می زند گفت که این مساله تا به حال چند بار تکرار شده است.

گروه اخوان المسلمین در گذشته از زبان ‘محمود غزلان’ سخنگوی این گروه در برابر حمله رئیس پلیس دبی به شیخ ‘یوسف القرضاوی’ رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان از وی دفاع کردند.

خبرنگار الجزیره بااشاره به اینکه مرسی هم اکنون دارای یک پست رسمی در مصر می باشد خاطر نشان کرد که مساله دیگر از وضعیت حملات تبلیغاتی میان ضاحی خلفان وگروه اخوان المسلمین خارج شده است که با توجه به موقعیت کنونی مرسی بایستی با این مساله بطور رسمی تعامل کرد.

مترجمام**۱۴۸۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۴۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.