گزارش ایسنا از بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

۰۶م آذر ،

شاخص سهام طی معاملات روز قبل (یکشنبه) در بازارهای مالی کویت و قطر افزایش و شاخص سهام در بازار مالی عربستان سعودی به شدت کاهش یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از امارات،بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس روز قبل (یکشنبه) را با نوسانات گسترده در حجم و شاخص معاملات سپری کردند

در معاملات روز قبل (یکشنبه) در بازار مالی عربستان سعودی بیش از ۱۷۹ میلیون و ۹۸۲ هزار سهم به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۲٫۱۲ درصد ( ۱۴۱٫۳۴ واحد ) کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی عربستان سعودی به ۶۵۲۴٫۱۵ واحد رسید.

هم چنین بیش از ۳۰۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم به ارزش ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دینار در بازار مالی کویت داد و ستد شد که شاخص سهام در بورس کویت بیش از ۱٫۵۶ واحد افزایش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی کویت به ۱۰۲۳٫۵۵ واحد رسید.

طی معاملات روز قبل (یکشنبه) در بازار مالی قطر بیش از دو میلیون و ۵۳۹ هزار سهم به ارزش ۱۴۶ میلیون و ۱۶ هزار ریال معامله شد که شاخص سهام در بورس دوحه بیش از ۳۸٫۵۰ واحد افزایش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی قطر به ۸۴۴۸٫۳۵ واحد رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.