گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان

گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان

ممتازنیوز: کمیسیون صنایع و معادن مجلس از هفته آینده همزمان با سایر کمیسیون های تخصصی مجلس آغاز به کار می کند‌.

به گزارش ممتازنیوز، کمیسیون های تخصصی مجلس بعد از تعطیلات ۱۵ روزه تابستانی نمایندگان از هفته آینده آغاز به کار می کنند که بر این اساس صنایع و معادن مجلس هفته آینده در روز یکشنبه ۳۱/۶/تشکیل جلسه می دهد.
کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه هفته آینده ضمن بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال کل کشور، طرح لغو بند(۵۸) قانون بودجه سال کل کشور را نیز بررسی می کند.
بر اساس بند (۵۸) قانون بودجه ۹۲ کل کشور؛ در سال معافیت‌های گمرکی موضوع ماده(۱۲۱) قانون امور گمرکی مصوب ۲۲/۸/۱۳۹۰ و ماده(۱۲) قانون رفع برخی از موانع تولید و سرمایه‌گذاری صنعتی مصوب ۲۵/۸/۱۳۸۸ جهت حمایت از تولید داخل، لغو می‌گردد.
طرح الزام دولت به عمل متقابل در قبال کشورها و سازمانهایی که از فعالیت رسانه‌های ایرانی جلوگیری می‌نمایندنیز از دیگر مواردی است که در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز یکشنبه هفته آینده قرار دارد.
همیچنین در روز یکشنبه هفته آینده طرح اصلاح ماده(۲۷) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بررسی می شود که بر اساس آن راهنمایی و رانندگی موظف است با استفاده از فناوریهای مربوطه و ایجاد پایگاه رایانه‌ای در سراسر کشور اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه موتوری (شماره پلاک، نوع خودرو، نام و مشخصات مالکان و دارندگان انواع گواهینامه رانندگی ـ نقل و انتقال و همچنین سوابق تخلفات و تصادفات رانندگی و ارزیابی تاثیر تخلفات رانندگان در ایمنی عبور و مرور) را ثبت و تمهیدات لازم برای امکان استفاده وزارتخانه‌ها، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و سازمان‌هایی نظیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت‌های بیمه از پایگاه رایانه ای مزبور فراهم کند.
هیأت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور به منظور بررسی گزارشهای کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص روز یکشنبه بعد از اتمام جلسه علنی تا اذان ظهر تشکیل جلسه می دهد.
به گزارش خانه ملت، کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز سه‌شنبه هفته آینده گزارش رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در خصوص عملکرد و برنامه‌های شرکت مذکوررا بررسی خواهد کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.