گزارش تصویری BBC از سگ های “ملکه” به مناسبت مرگ یکی از آنها!

بی بی سی –  بنا به اعلام کاخ باکینگهام لندن، یکی از سگ های نژاد کورگی ملکه بریتانیا مرده است. این سگ که نامش مانتی بود، در ویدیویی که به مناسبت مراسم افتتاحیه المپیک لندن پخش شد در کنار ملکه و دانیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند ظاهر شده بود.
 

 

 بنا به اعلام کنل کلاب، سازمانی که برای بهبود وضعیت سگ ها فعالیت می کند، سگ مورد علاقه ملکه، در سال جاری که مصادف با شصتمین سالگرد سلطنت اوست، محبوبیت عمومی بیشتری یافته است.

 در بعضی عکس ها این طور به نظر می رسد که تعداد سگ ها از تعداد افراد خاندان سلطنتی بیشتر است…

 کورگی ها در بعضی از عکس های رسمی هم دیده می شود. این سگ که نامش تینکر است، ترکیبی از نژاد کورگی و داکسوند است.

 ملکه در طول زمامداری اش همواره در کنار سگ های کورگی در عکس ها دیده شده است. این عکس مربوط به سال ۱۹۷۳ است که ملکه را در نمایش اسب سواری سلطنتی نشان می دهد.

 علاقه خاندان سلطنتی بریتانیا به سگ های نژاد کورگی هنگامی شروع شد که جورج ششم در سال ۱۹۲۲ نخستین کورگی “پمبروک” را خرید و در سال ۱۹۴۰ ملکه فعلی که دختری جوان بود به همراه خواهرش مارگرت در عکسی با یک کورگی خانوادگی دیده شد.

 دربار بریتانیا علاوه بر مرگ مانتی، مرگ یک کورگی دیگر به نام سایدر هم اعلام کرد که از نژاد ترکیبی داکسوندن-کورگی بود. ملکه اکنون دو سگ کورگی در کاخ دارد به نام های ویلو و هالی که آنها هم در فیلم مربوط به افتتاحیه المپیک شرکت داده شده بودند.

 ملکه هنگام بازدیدش از یکی از مناطق بریتانیا، سگی را می بینید که از نسل سگهای خاندان اوست و اکنون متعلق به فردی به نام لیدی بیومانت است.

 سگ های ملکه از سن کم عادت به سفر کردن داشته اند. در این عکس توله سگهای کورگی در یکی از سفرهای ملکه در سال ۱۹۸۱ او را همراهی می کنند.


ممتازنیوز – گزارش تصویری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.