گزارش سایت فیفا از مسعود شجاعی

۱۹خردادماه،

سایت بین‌المللی فوتبال – فیفا – سالروز تولد بازیکن شماره ۷ تیم ملی ایران را تبریک گفت و گزارشی در مورد وی منتشر کرد.

 سایت بین‌المللی فوتبال – فیفا – سالروز تولد بازیکن شماره ۷ تیم ملی ایران را تبریک گفت و گزارشی در مورد وی منتشر کرد.

سایت فیفا ضمن تبریک سالروز تولد مسعود شجاعی، در مطلبی به وضعیت این بازیکن ایرانی اشاره کرد و نوشت: ” مسعود شجاعی می‌تواند با افتخار به عملکرد خود در سومین جام جهانی که ایران در آن حضور داشت(۲۰۰۶ آلمان)، نگاه کند. تورنمنتی که به او این شانس را داد بعد از آن همیشه در ترکیب ۱۱ نفره اصلی تیم ملی ایران قرار بگیرد.

این هافبک تهاجمی، در جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر نیز با پیراهن تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و اکنون با تیم ملی ایران به شدت درگیر رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل است.

شجاعی فوتبال حرفه‌ای خود را با باشگاه صنعت نفت آبادان آغاز کرد، یک سال بعد به سایپا پیوست و پس از آن راهی تیم الشارجه امارات شد. شجاعی در ادامه به تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا پیوست و موفق شد در ۵ فصل قبل یکی از بازیکنان ثابت این تیم باشد.”

در این روز واگنر لاو بازیکن برزیلی تیم زسکا مسکو امروز ۲۹ ساله شد. توماس سورنسن یکی از برترین دروازه‌بان‌های تاریخ دانمارک است، تولد ۳۷ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. هاجیم هوسوگای بازیکن تیم ژاپن به سن ۲۷ سالگی رسید. محمد صلاح بازیکن ۲۱ ساله تیم مصر، ریچارد کینگسون بازیکن ۳۵ ساله پیشین تیم ملی غنا و کارلا رویتر ۲۹ ساله که یکی از اعضای تیم ملی بانوان استرالیا است، دیگر بازیکنانی است که امروز جشن تولدشان برگزار می‌شود.

ورزش سه


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.