گزارش فروش گیشه در سینماهای تهران/ فیلمهایی که نه تنها پول ساخت که حتی پول تبلیغات را نیز بر نمی‌گردانند!

به گزارش سینمانگار، به نقل از ایسنا، آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای تهران نشان می‌دهد که همه این فیلم‌ها، گیشه بسیار ناامید کننده داشته‌اند. حتی طرح سانس‌های ویژه ماه مبارک رمضان هم نتوانسته چراغ گیشه را پرنورتر کند؛ گویا سینما‌ها هم روزه‌اند و فعلا حال ندارند!

براساس جدیدترین آمار رسمی فروش سینماهای تهران که بنیاد سینمایی فارابی آن را تا دوم مردادماه منتشر کرده است، «شور شیرین» در ۲۶ روز نمایش ۸۸ میلیون تومان فروش داشته و نمایشش در ۱۴ سینمای تهران ادامه دارد.

 

«بدون اجازه» مرتضی هرندی هم وضعیت خوبی در اکران ندارد. این فیلم در مدت اکرانش ۴۴ میلیون تومان فروخته و فعلا در ۱۳ سینما به اکران خود ادامه می‌دهد.

 

«راه بهشت» مهدی صباغ‌زاده هم در ۱۳ روز اکران خود تنها توانسته ۱۵ میلیون تومان فروش داشته باشد. این فیلم پس از دو هفته اکران، فعلا کار خود را با ۹ ادامه می‌دهد.

 

در میان فیلم‌های جدید، «همه چی آرومه» مصطفی منصوریار که یک فیلم داستانی کمدی دارد و از چند بازیگر کمدی چهره بهره برده است، ۱۰۰ میلیون تومان فروخته است. فعلا از اکران فیلم ۱۳ روز گذشته و ۱۵ سینما «همه‌چی آرومه» را اکران می‌کنند.

 

اولین فیلم منصوریار، فعلا با تحریم حوزه هنری روبرو شده و نمایشش را با ۱۵ سینما در تهران آغاز کرده است.

 

از فیلم‌های اکران قدیمی هم «خوابم می‌آد» رضا عطاران توانسته در مدت ۴۱ روز اکران در سینماهای تهران به فروش تقریبی یک میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومانی دست پیدا کند.

 

«آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد در پایان اکران خود به فروش ۳۱۵ میلیون تومانی رسیده است. این فیلم هنوز هم در ۹ سینما اکران می‌شود.

 

«پس کوچه‌های شمرون» کامران قدکچیان هم در ۴۱ روز اکران، ۱۷۱ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است.

 

«کیمیا و خاک» عباس رافعی در مدت ۳۳ روز تنها ۵۶ میلیون تومان فروش داشته و اکنون با شش سینما به اکران خود ادامه می‌دهد. 
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.