گزارش لحظه به لحظه / استقلال صفر – اف‌سی‌سئول صفر

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – استقلال در سئول به مصاف تیمی رفته که سابقه ۵ قهرمانی در لیگ کره جنوبی را دارد.

به گزارش ممتاز؛ بازی با اف‌سی‌سئول یکی از مهم‌ترین مسابقات استقلال در یکی دو سال قبل است. آن‌ها در صورتی که بتوانند حریف کره‌ای را در مسابقات رفت و برگشت شکست دهند، به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند و می‌توانند با پیروزی در فینال، ستاره سوم را هم روی پیراهن خود حک کنند. اف‌سی‌سئول تیمی است که سابقه ۵ قهرمانی در کی‌لیگ (لیگ کره جنوبی) را دارد. 

تیم کره‌ای در حالی برای بازی با استقلال پا به زمین خودش گذاشت که سکوهای ورزشگاه این تیم کاملا پر نشده بود. با این حال هواداران حاضر در ورزشگاه یک لحظه هم دست از تشویق تیم خود برنمی‌داشتند و صدای آن‌ها دائم به گوش می‌رسید.

با آغاز مسابقه، در دقیقه ۶ کیم یونگ بازیکن سئول توانست روی ارسال کرنر تیمش ضربه‌ای به توپ بزند اما توپ با فاصله‌ای چند سانتی‌متری از بالای دروازه استقلال به خارج رفت. یک دقیقه بعد هاشم بیک زاده از پشت محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه سئول زد که توپ با فاصله‌ای بسیار به خارج رفت. در دقیقه هشت محمد قاضی مهاجم استقلال از نیمه زمین با دو بازیکن اف‌سی‌سئول تنها شد و قصد داشت آن‌ها را دریبل بزند تا با دروازه بان تک به تک شود. او نفر اول را دریبل زد اما در عبور از نفر دوم ناموفق بود.

در دقیقه ۱۵ شوت محکم جواد نکونام به سمت دروازه سئول با اینکه در دستان دروازه بان این تیم قرار گرفت اما هواداران تیم تهرانی را امیدوار کرد که تیمشان می‌تواند حتی در سئول هم دروازه حریف را باز کند. دو دقیقه بعد سئولی‌ها به سمت دروازه استقلال رفتند که سانتر آن‌ها را مهدی رحمتی دفع کرد. رحمتی در دقیقه ۲۰ هم سانتر خطرناک سئولی‌ها را با ضربه پا دفع کرد تا تیم میزبان را از رسیدن به گل محروم کند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.